søndag 30. september 2012

liten søketur slik i full fart.

Dro med E-Trac'n på tur, hadde tid til en liten og rask tur.
Trodde ikke jeg skulle finne noe, kveldsmørket kom fort men hadde litt tid.
Er egentlig ikke så mye og skrive da det var full fart i halvmørket.
Det ble de obligatoriske knappene, 3 stykker av dem..










Så dukket det opp en mynt gitt....

1 skilling species 1820

Så kom mørket og et siste utslag... som jeg trodde var en slik skrue/mutter en trekker til med fingrene..
Men da jeg kom hjem og vasket funnene, så fant jeg ut at det var en .... en... har ikke noen forslag.
Hva er dette for noe ??



Har noen forslag på hva dette er så er det fint om dere tar kontakt med meg..

Inntil neste gang
                           Happy hunting.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar